Training ‘Bloggen in de bouw’

Training ‘Bloggen in de bouw’

Nieuws
Door: Petra Starink | 07-03-2016

Eisma Bouwmedia organiseert dinsdag 5 april bij Your Meeting in Zwolle de training ‘Bloggen in de Bouw’. Tijdens deze interactieve training leer je alle ins en outs over bloggen voor de bouw. De training begint met een presentatie over contentmarketing en welke rol bloggen daarin speelt. De training wordt gegeven door Inge Sijpkens en Sacha Murk.

Waarom een blog

Op de training komen diverse onderwerpen aan de orde:
Waarom starten met een blog? Een duidelijk stappenplan, hoe kom je aan inspiratie, hoe deel je een blog, wat is het belang van een goede titel en waar haal je afbeeldingen vandaan , zonder auteursrechtelijk in de problemen te komen.

Je krijgt van te voren de opdracht om een begin te maken van je eerste blog, en tijdens de training wordt dat bewerkt tot een goed stuk dat de lezers trekt. Na de cursus ga je naar huis met je eerste blog, het boek Online Marketing in de Bouw, en naslagwerk waarin alle tips zijn opgenomen.

Voor wie is de training bedoeld

Deze training is voor professionals in de bouw-, installatie- en vastgoedsector die verantwoordelijk zijn voor de marketing en communicatie binnen hun bedrijf. De training wordt gegeven met voorbeelden uit de bouw-, installatie- en vastgoedsector, veel persoonlijke aandacht en je gaat zelf direct aan de slag! Ervaring met schrijven is gewenst voor deze training.

Programma

15.15 uur: Ontvangst door Eisma Bouwmedia met koffie en thee
15.45 uur: Welkom
16.00 uur: Start training ‘Bloggen in de Bouw’
18.00 uur: Etenstijd (broodjes, soep, warme snack, drankjes)
18.30 uur: Vervolg training en 20.00 uur einde. 

Locatie: Your Meeting, Zwolle
Prijs: € 295,- exclusief btw
Geïnteresseerd in deze training? Meld je dan op trainingen.eismabouwmedia.nl

Schrijf je in voor de nieuwsbrief

Ontvang iedere week het laatste nieuws en informatie op het gebied van architectuur in uw mailbox.

Gerelateerd

Tags: , , ,

    Schrijf een reactie

    Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.